Главная | Регистрация | Вход | RSS | Четверг, 16.05.2024, 04:13 |
Школа Здоровья №1 г.Ильичевск | |
Приветствую Вас Гость |
|
Ученическое самоуправлениеПро учнівське самоврядування Вимовляючи слова "учнівське самоврядування", ми часто маємо на увазі особливий спосіб виховної роботи, коли діти грають у демократію. Лише останніми роками на передній план стала виходити вимога про реальну участь громадськості в керуванні школою. Однак учнівське самоврядування може бути чимось зовсім іншим, а саме – реальною частиною педагогічного процесу й не тільки... В успішній школі жодної справи не проводиться без участі учнів. Тому у кожного учня з’являється можливість бути у ролі лідера, або його помічника - можливість реально впливати на шкільне життя; самостійно вирішувати різні питання та вчитися достойно висловлювати свою точку зору. Шкільне самоврядування дає можливість всебічної реалізації для кожного учня, зближує усіх членів навчально-виховного процесу Враховуючи високий темп сучасного життя, високі вимоги роботодавців до працівників, доходиш до висновку, що молодій людині, яка будує успішну кар’єру, необхідні навички лідера . Причому ці навички мають бути не теоретичними (книжковими), а підкріпленими власним практичним досвідом. Але де взяти такий досвід? Проаналізував сьогоднішню ситуацію на ринку труда, науковці прийшли до висновку: що вищу конкурентоздатність мають на ринку праці ті випускники, які під час навчання брали активну участь у діяльності органів учнівського самоврядування, роботі спілок, гуртків, молодіжних громадських організацій! Саме такі люди здобвали навички організаційної роботи, ефективної комунікації, підготування заходів і головне – вміння переконати колектив у необхідності реалізації конкретних дій. Учнівське самоврядування забезпечує цілий ряд позитивних якостей: прийняття загальних норм та цінностей - поваги до демократичних цінностей - почуття солідарності - критичне мислення - оволодіння культурою поведінку - почуття самоповаги - почуття самостійності та цілеспрямованості - оволодіння культурою здоров’я. Бажання виявити сучасні проблеми та вирішити їх. - розвиток лідерських та організаторських рис - почуття господарів у рідній школі - вміння робити власний вибір та нести відповідальність за власні дії. - Вміння орієнтуватися в умовах постійних суспільних змін. Коли ж починати впроваджувати учнівське самоврядування в школі? 2-4 класи Знайомити дітей з правилами поведінки та цікавим шкільним життям необхідно вже у початковій школі, 2-3 клас. Звісно такі знайомства краще проводити у ігровій або конкурсній формі. Знайомити малят із самоврядуванням під силу й середньому та старшим школярам та першим вчителькам: культурний розвиток на основі ігор, казок, свят; знайомство з народною мудрістю, національними святами та звичаями Звичайно ж маленькі школярі самі не зможуть самостійно розподілити обов’язки, організувати свята, ігри, конкурси, їм знадобиться допомога старших учнів, які в свою чергу залюбки керують дитячим самоврядуванням. 5 - 11 класи У старшій школі вже починає функціювати налагоджена система роботи: |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Сделать бесплатный сайт с uCoz |